måndag 16 november 2015

Snart står julen för dörren....

Man kan knappt tro det men nu står snart julen för dörren igen, det är mindre än två veckor tills advent och sen rullar det på i en raslig fart! 

Jag gillar julen så mig gör det inget! :)
Men tänk att snart är det 2016 med allt vad det året kan innebära.... här hemma hos oss kommer det att vara ett år som vi ser fram emot med spänning o glädje :) 

Annars kommer det bli mest renovering som sker under den sista månaden av 2015, vi håller på med övervåningen o ska försöka ha iallafall halva klar innan sommaren kommer. Sen blir det nog lite paus i renoverandet, njuta lite av sommaren o familjen, påta lite i trädgården som är mer vild än tam, och förhoppningsvis få igång vårt trädgårdsland som vi byggde i somras. Det är inte redigt klart än (därav inga bilder på det) men min plan är att det ska vara klart i sommar och grönska :) 

Förhoppningsvis så blir badrummet på nedre plan oxå gjort och altanen kanske planerad (våga inte hoppas för mycket med att vi börjar med den men det vore en dröm!!) 

Sen hade jag gärna vunnit x antal miljoner oxå så vi hade haft råd med allt som vi vill göra här hemma :P

Men men vi får se vad vintern och 2016 har att erbjuda, jag tror att det kommer innehålla många skratt o mysiga stunder i glädjens tecken :)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar