måndag 10 augusti 2015

Strålande solsken <3

Sommaren har äntligen kommit hem till Karlskrona! Och det är helt underbart!! 

Jag älskar när solen skiner på mig o värmer min kropp! 
Det är underbart att känna solens strålar och man blir genast mycket gladare mör det är varmt o skönt ute istället för kallt, vått o grått. 

Jag har hållt på ute i trädgården för fullt, rensat i rabatterna, målat en soffa som jag köpt som ska vara ute vid spaljén på andra sidan källardörren. Ska fota den och visa er, ska bara hitta några dynor till den oxå :) 

Nu är även två av mina fem rabatter som jag hade som mål den sommaren klara, två till är rensade på skit o ogräs men där ska på en marktäckande duk, växter, sten o singel. 
Och den femte o sista håller jag på med nu :) 
Rondellen har jag lämnat över till sambon så den står stilla... Får väl ta tag i den oxå senare... 

Men nu är det sista veckan hemma för min del, på måndag börja jag pendla till Växjö för att plugga ekonomi o administration :) 
Men nu... Nu e de dax att fixa middagen, idag blir det fiskgratäng i vitvinsås och kall spenat-crème fraiche :) 

Kram på er!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar