torsdag 5 mars 2015

28 dagars utmaningen - tionde passet - utomhus

Idag var det dax igen, nytt utomhusträningspass :) 
Och idag var iallafall vädret på vår sida för det var riktigt härligt ute - tills man började med löpningen... 

Vi körde som vanligt löpning upp o ner i backe mellan lyktstolpar. 

Började med 5 x 1 min set med att jogga upp o ner till två lyktstolpar så långt man hinner på varje minut. 

Sen var det höga knän upp till lyktstolpar nr 1 - långsamt o många. Och sedan fortsätta med spark i rumpan upp till lyktstolpe nr 2... 
Och sedan joggning ner igen... Och detta  i 2 set... 

Efter detta va det dax för sidohopp upp två lyktstolpar upp o joggning ner. Sedan likadant igen fast andra sidan fram :) 
Sen har jag för mig att det var något mer vi gjorde men det har kag redan lyckats förtränga :P 

Men sist men inte minst körde vi "idioten" då börjar man att springa till första lycktstolpen o sen ner igen, vidare upp till andra lyktstolpen o sen ner igen o sen upp till tredje osv... 
Detta gjorde vi i tre set med 2 min på varje set o man skulle springa så långt man kunde. 
Jag kom till tredje lyktstolpen på varje omgång innan mina vader sa nej tack det är bra nu.. 
Kommer inte att kunna gå imorgon... 

Men det var ett underbart väder ute o en vacker solnedgång samtidigt så det underlättade lite :) 
Men det var väldigt många bilar som ville vara med oss ikväll, och ser man 20 galna personer som joggar upp o ner så saktar man väl ner farten lite.... Suck... 

Men ett bra pass iallafall :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar