tisdag 3 februari 2015

Garderobsröjning....

Idag har jag hållt på o organiserat i garderoben under ena trappan på nedervåningen. Vi ska inte göra i ordning den än (men kanske borde jag målat om den i alla fall...) så jag har mest slängt ut allt o sen åkte jag för att köpa plastbackar till alla halsdukar, mössor, MC-kläder m.m... Men hittade inga dom jag blev nöjd med så det blev 3 koffertar istället och ett skoställ sov var nedsänkt 60% på priset :) ska åka o köpa några mer koffertar imorgon innan jag ska spendera min lediga tid med Tessan o hennes söta son :)
Det blev mycket stilrent o lite coolt med koffertarna istället flr tråkiga plastbackar så dom kommer jag att fortsätta med där inne. Även om jag hade föredragit en gammal ruffig stil istället för dessa stylade men det är ju bara att klä om nån dag om man tröttnat för mycket på dom. O de passar faktiskt bra här inne i garderoben :) ska fortsätta imorgon o då även bestämma mig för om jag ska måla om nu eller vänta tills vi ska renovera utrymmet... Smartast e ju att vänta men de hade varit snyggt i vitt o svart istället för som det är nu i turkost o brunt.... 

Puss på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar