onsdag 18 februari 2015

28 dagars utmaningen - gång två - mage

Idag har jag varit på min 28 dagars utmaning igen, det är inte att man ska träna i 28 dagar utan att under 28 dagar har man tre coacher och träning och hjälp för att nå sitt mål. Sen fick jag inte träna 28 dagar i rad för att nå det målet för kroppen behöver tydligen vila mellan träningen... 


Så idag var mitt andra pass hos dom, det började i måndags med första passet, grym träningsvärk efter det, sen igår, tisdag, så hade jag min kick'n'box på Loket med Blondie och idag så blev det ytterligare ett pass till  :) vila gör jag till helgen, ska bara klämma in ett pass imorgon oxå ;) då är det utomhus :) 

Men idag blev det mest mage eftersom många hade träningsvärk i brösten efter alla armhävningar i måndags... 

Vi körde idag 1 minuters pass x 4 med 10 sekunders vila emellan :S kommer att kännas imorgon i magen... Övningarna som vi ikväll gjorde var: 
Crunches
Plankan
Fällknivs sit ups
Plankan på sidan 
Rak rygg i golvet o raka ben som åker upp o ner mot taket 
Springa, hoppa o höga knän på stället, 3 olika ställningar. 

En bra träning även idag! Det var bra stt dom lyssnade över att man hade ont för då kunde man träna ändå :) 
Känns fortfarande bra att jag gått med på detta :) 
Ett pass till den a veckan så har det blivit 4 totalt (3+1) man skulle ju mjukstarta träningen :) 


Kramis på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar