onsdag 21 januari 2015

Promenader

Jag har de senaste dagarna en granne som messar mig när hon ska gå ut med sin hund på långpromenad, och detta är jättebra och jätteroligt!! 
Hon har visat mig flera nya promenadvägar runt om mitt hus, visat mig vart sjön ligger - ja jag har en stor sjö alldeles i närheten kanske en 20 min med hundar att gå dit men jag har inte vetat vart den legat förrens igår :) och numera kommer jag ut på en rask promenad på 1 1/2-2 timmar var o varannan dag, ja o hundarna oxå :) 

Samtidigt som man får en mysig pratatund med henne :) 

Är jätteglad över dessa promenaderna och förhoppningsvis får man tillbaka sin kondis snart igen :) 
Det är lite kämpigt ibland att gå i lervälling  i skogen, hoppa och parera mellan alla vattenpölar samtidigt som man inte ska halka i leran medans man håller i två hundar som går (drar åt) sin egna väg... Helt slut i kroppen när man kommer hem o träningsvärken känns ibland i vissa delar men jag gillar det :) 

Myspys :) 
Längtar tills våren torkar upp allt o sen när sommaren kommer så det blir lite varmare ute :) 

Ha de toppen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar