lördag 3 januari 2015

Praliner och tryfflar


Hej :) 

Jag har äntligen lagt upp mina pralin o tryffelrecept på min andra blogg så ni kommer åt dom om ni är sugna :) 
Jag hade egentligen tänkt att lägga upp dom under juldagen men blev tyvärr sjuk så jag har inte haft orken, men nu är dom äntligen uppe :) 
Det kommer även att komma upp recepten på Johnas julmat såsom sillarna, julskinkegarnering, korvar m.m. lite sent med julmat för detta året men sillarna kan man ju alltid göra till påsk eller midsommar :) 

Vill ni hitta recepten så finns dom på bloggen CravingsbyMalin här till vänster eller så trycker ni bara här. Hoppas att ni hittar nått som ni gillar :) 

Jag ska även skriva min årliga tradition, "Året som gått" där jag sammanfattar mitt år. Men det inlägget tar lite tid att skriva så de kommer inte upp ikväll :P 

Hoppas att ni alla haft en härlig julledighet och att ni alla får ett toppen år 2015!  

Haha, slog mig precis att detta blir mitt första inlägg för 2015, kanske lite tråkigt men men det kommer att komma många fler o mer matnyttiga inlägg som ni får traggla igenom, som sagt, är lite sugen på att fördjupa mig i Karlskronas små godbitar och Astrid Lindgrens historia.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar