onsdag 3 december 2014

Fikamys

Idag har jag träffat goaste Tessan o lille Max för en fika på stan. 
Det var riktigt roligt att träffa dom igen för det var verkligen längesedan vi sågs nu... Ännu en gång, måste bli bättre på att komma ut o mysa med vännerna!! 

Det var riktigt roligt att snacka med Tessan igen, fast kändes som om mest var jag som behövde prata av mig... Stackars Tessan ;)

Lille Max växer som ett skott o ha blivit riktigt stor o stabil o jättesnäll! Accepterade att jag fick gulla lite med honom innan han oxå fick lite dundermjölk o sen sova lite :) 

Blev en promenad till hundbiten oxå så imon kommer jag att bli doggisarnas bästa matte :P 

Jag har även fått min bil körklar idag så nu kan man äntligen komma ut o vara social igen utan att behöva oroa sig för farbror blå! Känns härligt! 
Nu e planen att sälja denna o hitta en mindre o gärna kombi så hundarna åker säkrare. 

Men det bästaste med att ha bilen på verkstaden var promenaden hem, inte själva promenaden där jag gick lite vilse o när jag äntligen kom hem nästan 2 timmar o 11,65 km senare så inser jag att husnycklen sitter på bilnyckeln som ligger hos verkstaden... Suck!! Men tack o lov så kunde mamma släppa in mig :) 
Utan det bästaste var att jag faktiskt gick 11,65 km o att det kändes bra! 

Hoppas att ni har haft en mysig dag o att ni inte stressar för mycket nu i juletid! 
Kramisen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar