måndag 24 november 2014

Pinterest

Jag har fastnat i Pinterest-träsket :P 

Men det är jag glad för för det finns väldigt mycket inspiration där :) 
Letar efter inspiration till det mesta och det bästa är att man kan kategorisera bilderna man sparar, hade önskat att man kunde göra några underkategorier men det är bara min hjärna som vill ha ordning o reda rnt omkring mig :) 
Vill ni hitta mig där så finns jag här... hoppas jag :P 
Förhoppningsvis så hittar jag massor med bra idéer o inspiration där till huset, trädgården och mycket annat :) 
Ha hållit på att organisera våra saker som inte blivit uppackade än och vilka saker som ska säljas o vilka som skall sparas till senare :) Därav jag inte varit här inne så mycket, sorry men måste bli klar innan jag sätter igång med allt julpyssel :) Och imorgon ska jag jobba hela dan på statt så där rycker den dagen... o på fredag o lite fler tider under nästa månad... 
Men ska snart vara tillbaka som vanlig igen, och även på min andra blogg :) Lovar! 

3 kommentarer:

  1. Själv har jag inte riktigt fastnat för Pintrest - men jag "pinnar" lite saker då och då :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pinterest ska det givetvis vara... :-P

      Radera
    2. hmmm... mitt svar till dig vill inte fastna...
      men jag ha hittat massor med inspiration o idéer som man kan utveckla till något eget i framtiden :) plocka nån detalj här o där och det bästste är att jag inte behöver ta slut på mitt minne i telefonen pga alla bilderna :D

      Radera