torsdag 6 november 2014

Målning

För min del så är det målning på schemat idag! 
Jag ha idag målat ett par dubbeldörrar som vi ska ha in till tvättstugan, det dryga med dom är att det är tre strykningar på vardera sida som gäller, och igår var det tre strykningar på vardera dörr, idag ha jag hunnit med en o väntar på att det ska torka.... Suck... 
Ha även målat en garderobsdörr, ska snart ge mig på strykning nummer 2 på den. 
Ha även målat väggarna i tvättstugan 2 gånger, där torkade det tack o lov ganska snabbt men färgen var ganska rinnig så jag såg ut som om jag gått i en snöstorm när jag va klar :) 
Jag har även hunnit med att kladda inne i en fast garderob där proppskåpet sitter, fullt med gammalspindelväv o rör o gu vet allt.  Fast där kommer jag behöva minst två strykningar till.... 

Hoppas att ni har en mer kladdfri dag i framför allt roligare (tack o lov för ljudböcker!) 

Nu är det dax för min del stt leta fram lite mat till oss för snart kommer sambon hem från jobbet... och sedan strykning nr 2 på garderobsdörren o dubbeldörrarna.... 

Kramisen 

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är! Och ja, tack och lov för våra ljudböcker! Kram!

    SvaraRadera