tisdag 14 oktober 2014

Ur form...

Just nu så är jag verkligen ur gängorna! Och jag hatar det! 
Jag vill vara mitt vanliga glada sprudlande, positiva, spontana jag som älskar äventyr o att göra saker o att leva. 
Just nu så är jag mer grå o tråkig o tjurig känns det som... 

Det är tur att man ha hundarna som tvingar upp en ur sängen och att man har ett jobb att gå till så man kommer i vettiga kläder. Annars hade jag helst dragit täcket över huvet just nu... Suck.... 

Men man ska väl inte klaga, jag ska vara glad över att jag är frisk o kry o inte ens förkyld, peppar peppar.... 
Förhoppningsvis så hittar jag tillbaka till mig själv snart igen och känner igen mig själv igen. 
Har nog inte varit mig själv sen i somras, inte ordentligt iallafall och det är trist då jag gillar mitt vanliga glada jag. 
Men men... dax att återgå till vardagen... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar