torsdag 23 oktober 2014

Fikamys :)

Igår var jag på dejt med min närmaste vän Malin och det var riktigt härligt att träffa henne igen! 
Det var en mysig fikastund som vi tog inne på Espressohouse det har dom fått väldigt mysigt med inredningen och hur dom har fått till det där inne. 

För min del blev det en varm choklad och kaka till den :) nomnomnom 


Det blev mycket prat om livet, dåtiden tillsammans och hur framtiden kanske ter sig... 
Jag hade så trevligt så att tid o rum glömdes bort för min del :) och förhoppningsvis så ses vi snart igen! 
Detta är nått som jag har märkt att man faktiskt behöver nu i höstrusket, träffa vänner och sätta sig ner med en rykande het choklad, kaffe eller the och bara slappna av, mysa och glömma bort alla bekymmer. Eller prata av sig :) 

Allt medans regnet öser ner utanför o inne är det varmt o skönt o förhoppningsvis några ljus som brinner... Trist nog så tar man inte alltid sig tiden till att göra detta, jag har börjat bli bättre på det men gubben får jag tyvärr inte med mig, men han är ingen fikamänniska :( iallafall inte på café.... 


Nåja jag hade väldigt mysigt iallafall och jag hoppas att ni där ute tar er tiden till att sätta er på ett café med nått gott att dricka o mumsa på och slå er ner med en vän, en kärlek eller kanske en bra bok. 

1 kommentar:

  1. Fika är det bästa! Och det var som alltid härligt att träffa dig. <3

    SvaraRadera