lördag 6 september 2014

1 år med blogspot

För 1 år sedan så skapade jag denna bloggen och gjorde mitt absolut första blogginlägg :) 

Anledning till att jag skapade denna bloggen var för att jag ville skriva och dela med mig vad som händer o sker i mitt liv med sambo, hundar (då hund) och husrenovering. Jag har inte delat med mig allt i känslor o tankar men mycket har gått att läsa för dom som velat det. 

Och nu kommer även bloggens utseende att ändras efter årstider, humör, tid o vilja :) 

Jag har märkt att jag tycker det är kul att skriva av mig av mitt prat men ibland har inte tiden eller lusen varit där tyvärr. 
Och ibland har jag inte haft något att skriva om men ändå velat skriva, så då har jag börjat kolla upp fakta och traditioner bl.a. om Karlskrona och våra högtider. Det har både varit roligt, lärorikt och intressant. 

Jag har även startat ytterligare en blogg som ska fyllas med recept och kökssaker :) Den heter CravingsbyMalin 
Den har jag snart gjort i ordning så att den är som jag vill ha den :) så ha lite tålamod med mig så kommer den snart att vara som jag vill men den kommer inte vara lika proffsig som vissa andras receptbloggar, denna har jag mest för att jag tycker det är kul med matlagning och älskar att baka.... o att skriva och vill dela med mig vad som händer i vårt stora härliga kök. :)
Och sedan är det ett ställe som jag kan samla lite recept på :P Man får ju inte vara dum :P

Under detta året som gått har det hunnit blir 153 inlägg på denna bloggen och många mer kommer det att bli :D 

Så vill ni fortsätta att följa mitt liv så varsågoda.. fortsättning följer med familj, renovering o ja gu vet allt :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar