onsdag 13 augusti 2014

Byta bloggutseende...

Jag har tröttnat lite på tjejen, Ida Tallhed, som hjälpt mig med att designa bloggen då hon aldrig blir klar med det hon skulle gjort i vintras...

Förstår att hon har fullt upp på det privata planet, det har nog alla människor, men tar man sig an något och även tar betalt för det så ska man göra det klart. 
Man kan åtminstone svara på mailen som man får till sig. 
Blir lite pisst även för de gånger som hon svarat så får jag som svar att hon ska göra klart det men att det inte passar just nu av privata skäl som jag inte tänker lägga ut. Sen ser man några dar senare att hon designat andras bloggar istället... då blir jag bara pisst så nu får hon inte fler chanser!

Anledningen till att jag bad henne hjälpa mig från första början är för att jag  inte har satt mig in i allt detta med koder o liknande som man ska skriva med när man gör om utseendet till något eget. Och jag har inte tagit mig tiden till att lära mig eller testa o leka med dom heller. Trist bara att det inte blev som man tänkt sig. 

Det betyder att min blogg kommer att göras om för de kategorierna med underkategorier som hon la in fungerar inte som de ska och jag vet inte hur hon gjort med alla koder o likande som hon lagt in...

Så jag kommer att försöka göra om denna så att kategoriraden försvinner, troligtvis annan bakgrund och sen tar jag nog tillbaka min gamla etikettrad istället... Vi får se hur den blir när den blir klar...

Jag har egentligen inte tiden till att nu men får tar mig tid mitt i all renoverig, det var ju därför jag tog hjälp av Ida för att jag inte hade tid, jag har ju inte kunskaperna till detta egentligen så det blir mycket att läsa o så innan man vågar att byta o ändra... Vill ju inte att hela bloggen ska crasha... 

Blir bara så förbannad o besviken på henne... men men....
Kommer ju definitivt inte rekommendera henne till andra tyvärr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar