fredag 30 maj 2014

Tänka...

Nu är det tyvärr ett bra tag sedan som jag var här inne o skrev, ska försöka bli bättring med detta. 
Måste ta mig tid, lust o ork igen.
 Det har varit lite för mycket i skallen på mig på sista tiden, och är fortfarande, men ska snart försöka hitta tillbaka igen. 
Har egentligen inte mycket att säga, renoveringen fortskrider för fullt, håller på att måla i hallen o i köket så det går framåt :) 
Ha äntligen tagit mig tiden att ta kamera ut o fotografera igen, det var åratal sedan jag var ute och bara gick runt o fotade det jag gillade. 
Gick på Stumholmen o kikade på den nya ubåtshallen, jäkla vad ful den var! Den passar ju inte alls in i omgivningen! Visst för de som vet att den ska likna en stealtbåt o att där är kopplingen fattar kanske de fina i det men den är ju så ful! 
Så nee den hade varit snyggare om man hade fortsatt med Marinmuseumets utseende istället o låtit byggnaderna smälta ihop. Inte ha den ena byggnaden vit, hög o maffig med pelare o vinröda detaljer o den andra byggnaden ser ut som om någon har spytt upp massa aluminium folie över den. 
Men det var en mysig o rolig promenad som jag gärna gör om igen och några bilder blev det fast man har gått där många gånger förr. Måste föröka hitta nya motiv o inte bara gå runt i samma spår om o om igen. 

Nu hoppas jag bara på att sommarvärmen ska komma tillbaka så det är skönt att vara ute o promenixa o ska snart ut o springa igen :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar